Web Hosting

Gazduire web si virtualizare in Romania pe server-e Linux. Cele mai tari pachete pentru domeniul tau pe infrastructura IBM, NETAPP, CISCO, HP, DELL

MAI MULTE

Web Design

Pentru ca suntem specializati in rularea lor, va putem realiza website-urile si alte aplicatii web: CMS, CRM, WIKI, BLOG, GALERII, FORUMURI, MAGAZINE ONLINE, etc

Managementul Calitatii

Consultanta de specialitate pentru certificari ISO9001, ISO14001 si ISO18001

Acest web site folosește cookies și tehnologii similare pentru îmbunătățirea experienței dvs. Dacă nu sunteți de acord modificați setările browser-ului.

Am inteles

Managementul Calitatii

ISO 9001 (Sistem de management al calitatii)

In contextul economic actual, toate organizatiile trebuie sa actioneze in vederea imbunatatirii performantei si competitivitatii pe piata interna si internationala. Una dintre modalitatile prin care se pot atinge aceste obiective este proiectarea, implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii care sa administreze eficient si eficace procesele din organizatie in vederea furnizarii de produse/servicii de calitate si a imbunatatirii continue a performantei.


Principiile managementului calitatii:

1. Orientarea catre client
Organizatia trebuie sa satisfaca necesitatile curente ale clientilor si chiar sa le depaseasca prevazand necesitatile viitoare ale acestora.

2. Leadership
Persoanele investite cu functii de conducere trebuie sa inteleaga politica organizatiei si sa atraga dupa ei angajatii, in efortul de indeplinire a politicii.

3. Implicarea personalului
Implicarea totala a personalului de la toate nivelurile in realizarea obiectivelor organizatiei.

4. Abordarea bazata pe proces
Activitatile unei organizatii trebuie conduse ca un proces.

5. Abordarea managementului ca sistem
Procesele corelate si relatiile dintre acestea trebuie incluse intr-un sistem cu intrari si iesiri.

6. Imbunatatirea continua
Unul dintre obiectivele permanente a unei organizatii este imbunatatirea continua a performantelor sale.

7. Abordarea pe baza de fapte in luarea deciziilor
Deciziile se iau numai in urma analizei datelor.

8. Relatii reciproc avantajoase cu furnizorul
Calitatea produselor si serviciilor aprovizionate se reflecta direct in calitatea produsului sau serviciului realizat.

Documente utilizate in sistemele de management al calitatii:

- manuale ale calitatii;
- proceduri, instructiuni, desene, schite;
- specificatii;
- ghiduri;
- inregistrari.

Avantajele ISO 9001:

- pastrarea pozitiei de piata;
- cucerirea a noi nise de piata;
- imbunatarirea imaginii firmei;
- cresterea increderii clientilor si furnizorilor in serviciile si produsele oferite;
- certifica clientilor ca societatea functioneaza pe baza unui sistem de calitate recunoscut international;
- crearea cadrului pentru imbunatatirea continua;
- indeplinirea conditiilor de participare la licitatii.

Eficienti si prompti

Eficienti si prompti

In timpul cel mai scurt posibil iti setam domeniul pentru gazduire, cream website-ul si obtinem certificarea ISO. Pentru ca suntem tot timpul la dispozitia ta, avem experienta, suntem automatizati si ne place ce facem.
Gratuitati si bonusuri

Gratuitati si bonus-uri

Daca vii la noi de la o alta firma de gazduire iti mutam gratuit site-ul si domeniul, iar administrarea domeniului este si ea gratuita. La fel si consultanta sau unele update-uri critice de securitate pentru website-ul tau!
Uptime peste 99,9%

Uptime peste 99,9%

Facem totul ca sa mentinem permanent online domeniile si website-urile, indiferent de probleme. Stim cat de important este web hosting-ul pentru voi asa ca monitorizam disponibilitatea si activitatea serviciilor 24/24.
Nuuuu....

Nu apasa butonul rosu!

Quanta SRL Oradea